fredag 14 maj 2010

Roadtrip.

Ja, den här dagen, den började jääävligt tidigt och det har varit mycket stillasittande. Det har också varit många stopp för drive-in-kaffe-påfyllning och även några matpauser. Och så har det förstås shoppats på Gekås och som jag lovade mig själv innan så blev det inte ett endaste plagg, men jag fick trots det med mig en massa roliga smågrejer hem, främst detaljer till fönstren. Utanför Gekås har de öppnat upp en outlet med sexleksaker, en med heminredningsprylar och en med skor så på något skumt sätt har de lyckats skapa en metropol som innefattar några av mina intressen. Jag har fått äta småländsk pizza också och DET var värt hela resan bara det.

























































































Angående mina händer så kan man kanske tro att de föddes på 50-talet och är typ trettio år äldre än mig. Men de är bara välanvända, inget att bli hysterisk över. Lugn nu.

4 kommentarer:

  1. Låter ju som ett riktigt shoppingparadis! :)

    SvaraRadera
  2. Hehe, annars kan man ju tycka att det är lite 50-tal över att åka till Ullared...

    SvaraRadera
  3. Ser ut som mina händer! fast jag har massa psoriasis på mina. Så mina är värst. Höhö.

    SvaraRadera
  4. Blev det nått inhandlat på sexshopen??

    Nått kul?

    //T

    SvaraRadera