lördag 8 maj 2010

Loma är bäst. Skicklig med idéer. Nu har jag avfärgat och tonat håret. Nu mår jag plötsligt bra, lymfkörtlarna är redan på tillbakagång och jag är brunett! Jag slipper slitet sönderblekt hår, får vara mörk och det svider inte ens i såren i hårbotten. Härlig känsla. Däremot så inträffade det något annat halvcreepy efter att jag har gått med stickningar i ena ögat sen jag vaknade. Jag torkar håret, kastar en blick i spegeln och ser att det rinner blod ur ögonvrån. Wow, vad äckligt. Det verkar bero på ett sprucket blodkärl men synen av blodigt öga var inte mysig. Alls. Jag tittar egentligen på Underbar och älskad av alla, men som vanligt när jag ska se något teve så hamnar jag någon helt annanstans och sysselsätter mig med något som inte har med film att göra.

3 kommentarer:

  1. håller med brunetter är snyggast. du passar iofs i båda tycker jag. =)

    SvaraRadera
  2. baka mot betalning. starta kafe kanske.

    SvaraRadera
  3. Åh, nu känner jag mig lite blygt stolt! Hoppas INTE att du blir sjuk av toningen nu, då kommer jag skämmas ihjäl istället. :O

    SvaraRadera