lördag 8 maj 2010

Jag gick inte upp förrän klockan tio idag, sååå skönt. X var inne och gosade lite med mig när han vaknade och sen sa han att han gör sin frukost själv - smidigt. När jag väl kom upp hade han ätit Danonino miniyoghurt och flingor utan mjölk, precis så som han alltid vill ha det. Gotte! Planerna på agendan sköts lite på när det ringde på dörren och X's bästa kompis gjorde entré, precis som de flesta dagarna i veckan. Jag hade planerat att åka och handla lite växtlighet till balkongen, men det känns som att det är viktigare att de får leka och vädret är inte tilltalande överhuvudtaget för balkongpyssel, plantering och liknande. Däremot är det nog dags att sätta igång med avfärgningen av håret. Brr. Inatt har jag kliat hål bakom öronen, så jag har stora blodiga sår bakom båda. Det dröjer nog inte länge innan psoriasisen hittar dit och börjar härja i såren.

2 kommentarer: