torsdag 27 maj 2010

Det har varit en vecka full av jobb och det på bekostnad av bloggandet (såklart). Det är en förmån att få jobba så pass självständigt att man har möjlighet att vistas utomhus, i stort sett när man vill. Jag har inte haft något emot dem, men en hel hög med ungar har dock lidit och farit illa av bladlusinvasionen (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7194737.ab) som har nått skolan som jag jobbar på. Det är bladlöss över-jävlar-allt och som skrivet, jag bryr mig om dem, de är ju minimala - men det har varit många panikslagna ungar i rörelse veckan som gått. Nu ska jag iväg och jobba igen, lite extra som resurs nu på förmiddagen - och ikväll är det avslutningsmiddag lärarna emellan.

2 kommentarer:

  1. natural beauty in two pics. just amazing.

    SvaraRadera
  2. heeeeelooooo, fan vad du bloggar lite. videos med öka på lite!!!

    SvaraRadera