söndag 18 april 2010

Samtidigt som tillagning av mat är ett stort intresse, är intresset för att äta ute inte mindre. Ikväll blev det souvlaki som är en av mina favoriter (så länge det inte serveras med pommes vilket jag inte kan äta överhuvudtaget), med stekt potatis. Lite senare såg vi den andra filmen i The Twilight Saga - New Moon, vilken jag blev lite besviken på. Jag hade inga extrema förväntningar, förutom att få se en skön, sevärd film, men jag kom på mig själv med att sprattla rastlöst redan efter en halvtimme. Efter en timme ville jag egentligen inte se mer, den var sååå tråkig på sina ställen.

4 kommentarer:

  1. så när blir man bjuden på sån där god mat menar du?

    hmm.. mina matbilder blir inte lika roliga som dina.. kanske för att ja tar alla mina me min iPhone.. haha..

    portvins marinerad lax är en höjdare.. tjocka bitar på kavring.. och lite grönt på toppen och gräddfils gegga..

    SvaraRadera
  2. det där såg inte äckligt ut!
    Varför har vi inte ätit det när vi är hos er?
    Ja nästa lördag kanske?
    Jätte gärna att du får bränna, vore kul!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej tyckte också att den var dålig det känndes som 2/3 av filmen bara var för att dryga ut den, den kommer inte igång förrän på slutet.
    Hur gör man souvlaki själv, om du har lust att dela med dig av detta?
    Mvh Michaela

    SvaraRadera
  4. Oj, det kanske missförstods - jag har inte gjort souvlakin. :)

    SvaraRadera