måndag 19 april 2010

Jag inledde ett lamt försök till balkongstädning nu på förmiddagen. Det gick inte bra alls, till skillnad från föregående vårar. Det har varit ett extremt snöoväder denna vinter och spåren av det är tydliga; Balkongmattan är fuktskadad, konstiga saker har flugit in på balkongen som inte alls hör hemma här, och en tredjedel av mina balkongmöbler har blåst sönder. Så denna vår kommer jag investera i nytt vilket såklart känns kul, men balkongen är fanimej en tragisk syn just nu. Nu måste jag dock jobba.

Balkong, år 2006:

2 kommentarer:

  1. Så såg den ut när jag var hos dig.... Länge sen! Ringde dig i lördags men du hade säkert fullt upp. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Grönt och fint! Vänta tills vulkanen har spottatfärdigt på Island ;-)
    Vi kommer gärna nu på Lördag, efter min trip till Loppis och liknande ;-)

    SvaraRadera