torsdag 8 april 2010

Jag är ganska matt i kroppen efter en heldag i Stockholm. Att få jobba på skollov och således enbart vara på fritids är fanimej en förmån - vi har haft det toppenbra. Vi käkade på McDonalds på söder, tog färjan över till Djurgården och vidare promenerade vi till Aquaria där vi tittade på hajar och rockor till allas förtjusning. På tillbakavägen tog vi en omväg genom Gamla stan och promenerade i vårsolen till centralstationen. Vi var tillbaka på skolan vid 16-tiden, alla helt slut men helnöjda. Nu längtar jag efter heeelg!

3 kommentarer:

  1. De var ju aningen nice att tvinga in sig i den där trånga tunneln o ligga o glo på alla fiskar...

    Du har tur du som får roa dig på lovet.. en annan jobbar med "icke roande aktiviteter"...

    Såååå... tar vi en vårsolsfika snart, eller ska vi vänta på sommaren ???

    Jag får väl ringa när jag kommer hem från nästa kryssning o kolla läget då.. men jag brukar ju glömma bort att vi bestämmer något då..

    SvaraRadera
  2. Har ni fortfarande påsklov!?! Trodde det var förra veckan?

    SvaraRadera