måndag 12 april 2010

Auooouo, vad det snurrar i skallen och värker i halsen. Men jag har trots det stått stadigt, dagen igenom. Jag och lilleman har precis hjälpts åt att steka hamburgare. Han smällde i sig två stycken, med bröd - vilket är extremt mycket för att vara han. På förskolan hade det idag serverats levergryta och jag blev helt chockad när jag hörde det. Jag trodde inte att man serverade reningsorgan längre. När jag var liten hade jag en lapp med mig hemifrån för att få slippa äta reningsorgan (för att vara korrekt: jag fick inte äta det). Jag trodde som skrivet att man i dagsläget hade slutat med lever, men tydligen inte. Stackars barn.

1 kommentar:

  1. Levergryta som är så in i helskotta gott! Fast jag äter inte levern, men såsen är ljuvlig som levern legat i!

    SvaraRadera