lördag 10 april 2010

Åhååå, neeej. Halsen började först klia, sen svida och nu värka. Svetten forsar, snoret rinner och jag är snurrig i skallen. FAN också, jag hinner inte vara sjuk just nu, men det bryr ju sig inte en eventuell förkylning/halsfluss/influensa/dödsdom om överhuvudtaget.

Jag garderar med strepsils, och tänker äta pannkaka och dricka te med småländsk honung i till Personal effects för tredje kvällen i rad (jag har börjat somna till filmer. Uppenbarligen.) Förresten skulle jag lyxa med gräddtoppad varm choklad innan, men "råkade" hälla i två matskedar kakao istället för två teskedar. Det blev inte speciellt gott alls, så jag surade en stund över spilld mjölk.

Idag har jag via min bästa vän - internet - shoppat nya gardiner, nya bäddset samt en ny jacka. Det hjälpte inte ens för stunden, jag mådde nästan värre när jag var klar.

2 kommentarer: