lördag 20 mars 2010

Nästan två dygn utan internet, helt frivilligt. Det har varit riktigt skönt. Både i torsdags och igår stängde jag på skolan, och igår åkte jag raka vägen till Heron city i förträffligt sällskap. Där intog vi en trerätters med det sedvanliga vitlöksbrödet som jag inte kan vara utan. Inte heller kan jag hoppa över tiramisu när det finns. Till varmrätt, en filé mignon. Efter mat och dryck gick vi på premiären av Änglavakt. Fin film, men inte mycket mer än så. Jag gillar dock Micke Nyqvist skarpt, som de flesta andra. Idag vaknade jag redan vid åtta, så nu har jag en hel dag i det allra bästa sällskapet - mitt eget.

3 kommentarer:

  1. Ooh herregud den tvingades jag se igår. :o/

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha. Det var en del par på bion, varav vissa respektive såg lagom lidande ut. :D

    SvaraRadera
  3. Är jag den enda i världen som inte gillar honom`?

    SvaraRadera