torsdag 4 mars 2010

Lång dag återigen, mycket att ta in. Det ska bli riktigt skönt med helg och det ska bli riktigt skönt med kommande vecka och få ett slut på sportlovet. Jag har precis skickat efter en visselpipa, det behövs tydligen på mitt jobb om man inte vill kategoriseras till de gapiga kärringarna.

Det har varit en ganska tomt ekande vecka här i bloggen, jag har inte fått mycket sagt och gjort - och kanske håller det i sig så. Jag kommer dock inte sluta delge recept och shopping. Egentligen behöver jag nog bara varva ner, ta in och när allt känns stabilt kommer jag säkert vilja blogga mer intensivt igen.

Tills dess: puss och kram.

5 kommentarer:

  1. Hello,
    I have developed a new clean web 2.0 wordpress theme.

    Has 2 colours silver and blue, has custom header(colour or image).
    I am curently working on it, so if you have suggestions let me know.

    You can view live demo and download from here www.getbelle.com
    If you found bug reports or you have suggestions pm me.
    Wish you a happing using.

    many thanks to [url=http://www.usainstantpayday.com/]USAInstantPayDay.com[/url] for helping with hosting and developement of the theme
    AccicaHem

    SvaraRadera
  2. det är så det är, man e trött i huvudet när man kommer hem och mellan jobb och barn måste man anstränga sig för att blogga och sen när man sitter vid datan kommer man inte på något vettigt att skriva iaf.
    jag e full av förståelse, men det e kul och höra om nya jobbet om du har bloggtorka :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag älskar dig mestaste tinis! :D <3

    SvaraRadera