onsdag 3 mars 2010

Jag är lite halvtom i skallen såhär framåt kvällen och vet inte riktigt vad jag ska delge. Det tar ett tag att vänja sig vid detta halva tomrum tror jag. Jag har i alla fall varit tillräckligt utmattad för att erbjuda min son korv med bröd och en halv gurka som middag, för tredje dagen i rad nu. Han är strålande lycklig och äter faktiskt. Han som är så kräsen borde kanske äta samma middag varje dag egentligen, själv börjar jag bli lite less men att laga en rejäl middag känns lite avlägset just idag. Trött i huvudet, lite småartritisk i benen, och fullplanerad fram till Halv åtta hos mig och sen Efterlyst. X's väska ska packas inför helgen hos pappan och nu är det inte lite grejer som ska med, de ökar i antal för var gång. Ungen ska väl helst bada också kanske, och sen vore det trevligt om även jag kom i kontakt med vatten. Detta blir bara ett lång utlägg fyllt med ursäkter för att slippa blogga - när jag egentligen inte ens har någon press på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar