tisdag 2 mars 2010

Hemma för idag. Jag tänker inte gå utanför dörren mer så det var tur att jag inte glömde att hämta med mig ungen på vägen hem. Mina fötter är trasiga och hälen är skavd. Men det är det helt klart värt, jag har haft två riktigt roliga dagar och fler kommer hoppas jag. I och med att det är sportlov är det mycket uteaktivitet på schemat och idag har vi varit i Handen på teater - Kattmössan. Nu ska jag slänga i en färg i håret och äta något vettigt. Förresten hade jag inte varit i en skolmatsal sedan nionde klass (jag vägrade äta på gymnasietiden. I skolan alltså), så skolmat var en nygammal upplevelse, dock mer uppskattad idag, särskilt när det liksom ingår och därmed inte kostar något - smidigt. Det tar nog ett tag för mig att vänja mig att arbeta efter scheman och bestämmelser. Jag har hittills alltid arbetat under eget ansvar och så är det ju såklart även nu, jag får däremot inte längre bestämma över mina tider och som skrivet, det tar ett tag att finna mig i det.

1 kommentar:

  1. Hej
    jag har inte fattat riktigt vad det e du ska jobba som?? Och bara för att jag e nyfiken vad har du för utbildning?
    Jag har läst din blogg länge men du brukar aldrig skriva om vad jobbar med. Vart lite nyfiken nu eftersom jag själv jobbar på fritids.
    Mvh Michaela

    SvaraRadera