onsdag 17 mars 2010

Hej bebisar, vad gör ni? Jag har planerat ihop ett sommarlov för ungen. Själv ska jag ha fyra veckor tänkte jag, vilket även Xander får då förstås och sen tillkommer hans pappas semester, så sammanslaget får han ett långt och förhoppningsvis härligt sommarlov, även detta året. Helst ska man väl börja planera vad som ska hända i sommar också, innan allt är fullbokat. Resorna börjar sina redan nu. Jag har precis som varje år Gröna Lund, Skansen och eventuellt Kolmården i åtanke också, men nu vill jag att det ska hända något nytt.

4 kommentarer:

  1. Åker du allt/mycket på Grönan eller är du en sådan som mest håller dig till Bergodalbanan m.m. ?

    SvaraRadera
  2. Kolmården är ju alltid en superhöjdare som man lätt kan ta över en dag om man vill. Och uppskattas stort av ungar.

    Men du som har en liten Vilde skulle fundera på High Chaparall. Grymt kul ställe för barn, mycket cowboys och indianer, coola liveshower osv.

    Annars finns ju Legoland i Danmark, alltid uppskattat.

    Slutligen Disneyland Paris ;).

    //Tompa

    SvaraRadera