söndag 21 februari 2010

Nu har jag varit och intagit en stadig söndagsfrukost, samt beklagat mig över vädret. Igår såg jag världens läskigaste film. Jag brukar inte vara känslig för skräckfilmer, hoho - jag ÄLSKAR skräckisar. Men den här gav mig inte ens sekund till att andas och jag mådde illa när den var slut. Jag tänkte först somna till filmen, men vid fyratiden i morse var jag mer vaken än tidigare under kvällen, med hjärtklappning och spykänslor. The collector, den kan man ju se om man vill ha Hostelkänsla flera gånger om utan uppehåll. Puh.

5 kommentarer:

  1. u make me hungry all the time!

    SvaraRadera
  2. Ja, fy FAN, såg den också för några dagar sedan, ÖÖÖHHHH. Panik!

    SvaraRadera
  3. Skräckfilmen kan du få ha i fred men en rejäl brunch hör till livets höjdpunkter. Men man ska inte glömma tomatjuicen. Puristerna vill ju ha sprit i den men jag tycker den duger med svartpeppar och tabasco

    SvaraRadera
  4. Haha jag tvingades läsa "the collector" i skolan för inte allt för länge sedan. Det var den sämsta boken jag någonsin läst! Sååå otroligt seg! Hörde idag att mina kusiner sett filmen igår, och när de berättade om filmen insåg jag att de har gjort filmen helt annorlunda än mot boken. Men don't worry, du missar inget om du inte läser boken.... ;)

    /läsare som är för jäkla dålig på att kommentera....

    SvaraRadera
  5. Läcker outfit!

    //Tompa

    SvaraRadera