måndag 22 februari 2010

Nej, fy fan - nu tänker jag vara inne. Jag och ungen har haft pulkarace och heeeelvete vad kallt det är. Nu blev jag plötsligt lite skeptisk till nya jobbet som börjar om en vecka och som innefattar en hel del tid utomhus. Jag är förvisso väl förberedd med ordentliga kläder, men hoppas ändå att graderna kan stiga lite innan jag börjar. Förresten är det bra att investera i ett par rejäla (och läckra) gummistövlar. Det lär bli en del vatten av all denna snö när den väl smälter. Nu ska jag göra våfflor åt mitt barn och han kompis som kommer hit vilken sekund som helst. Vaniljvåfflor med pressade hallon, bådas favorit. Enkelt och uppskattat med andra ord.

2 kommentarer:

  1. Pressa hallonen hur? Sockra mängder?

    SvaraRadera
  2. Jag pressar dem i en potatispress och sötar dem med vaniljsocker. :)

    SvaraRadera