onsdag 24 februari 2010

Little red riding hood.


7 kommentarer:

  1. om jag inte räkknades som knäsvag innan så är jag det banne mig nu! Fy fan vad jag älskar rött hår!!! ALLA borde ha rött hår! Du liknar Sarah Blake som är min idol (efter dig) he he he. =)

    SvaraRadera
  2. Hej, var har du gjort läpparna? Riktigt snygga och väl gjorda. :o)

    SvaraRadera
  3. Fredrik - Jag tror att definitionen "knäsvag", ansågs vara alldeles för lam redan för sisådär två år sedan.

    SvaraRadera
  4. Vi kki - Haha. De är mina alldeles egna. Läppglans från Face dock. :)

    SvaraRadera
  5. he he he du är en prinsessa juh!

    SvaraRadera
  6. haha.. Joru. Det kommer mera ;). Måste bara få det ordentligt städat.. När jag väl städar så hinner det alltid bli mörkt och då blir det aldrig nå bra bilder. Men den som väntar på något gott...

    SvaraRadera
  7. hett. sofistikerat hett.

    -- mike

    SvaraRadera