fredag 26 februari 2010

Jag och min jävla man till hår, vafan jag kan aldrig hålla mig från att 'go back to my roots' som jag lite kitchigt kan uttrycka det. Jag återgår gärna till min naturliga hårfärg, ganska omgående efter att jag ha provat något nytt.

Förresten, ni är väl rädda om er? Nu när snön rasar menar jag. Luften utanför dörren känns helt overklig idag. Det är en plusgrad och det kändes förhållandevis varmt. Jag har en helt fullspäckad dag framför mig innan jag ikväll ska få slappna av i härligt sällskap med god mat, världens bästa ungar och säkert en och annan dansande kändis på teve.

6 kommentarer:

  1. Höll på att svettas ihjäl nu när jag åkte till och från veterinären. Och då hade jag bara ett linne, kofta och min höst/vårjacka! Maaajgaaad!

    När jag stod och väntade på bussen i 1,5 minut såg jag ett tak rasa in på ett sånt där blomtält.. Hohoh, kul för dem när de kommer dit och ska öppna nu vid 10:00 :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. neeeeeeeeeeeeeeej. rött rött rött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött röttrött rött

    SvaraRadera
  4. Man kan tro att du är sån fin på din röda håren men brun är också fin! :)

    SvaraRadera
  5. så mörkbrunt eller? du har by the way tappat bort en kommentar från mig misstänker jag. update minus 6 grader idag bara !

    SvaraRadera
  6. A-K - Japp. Bra med uppdatering! ;) Me like! Puss!

    SvaraRadera