onsdag 17 februari 2010

Godmorgon och kan någon stänga av kylan nu, tack. Jag har dock börjat vänja mig vid att det är runt sju minusgrader varje morgon, det är inget som direkt biter i benen eller kinderna längre. Termobyxorna är nästintill inhängda i vintergarderoben igen, om det inte vore för att jag ska jobba med ungar om ett tag såklart.

Jag vaknar med TheVoice i vanlig ordning och jag njuter av tanken på att jag kan fortsätta göra det även när jag börjar jobba efter schema.

Det var längesedan jag hade scheman att gå efter, men det ska nog funka fint hoppas jag, jag har bra tider och ska ju endast jobba 75%. Har en del annat att göra också. Skit i det nu, mental förberedelse skulle jag kunna kalla det, men nu är det idag och idag ska tas tillvara på. Öh, typ läsa Gösta och genusordningen, leta efter en pastamaskin och ett par snygga men också funktionella gummistövlar.

5 kommentarer:

  1. Du HAR ju snyggast gummistövlar det har jag sett! =P Tävling på G föresten??? =P

    SvaraRadera
  2. Ja, de var grymt snygga faktiskt. Dock inte så funktionella och sprack runt ankeln när jag vadade runt i översvämning. I badrummet.

    SvaraRadera
  3. Hahaha, jaaaaaha!
    Ja, det var det :)

    SvaraRadera