söndag 14 februari 2010

EttFotoITimmen - Alla hjärtans dag.

10.15 - Helt yrvaken trots att klockan är mycket. Men nu är det dags att gå upp tycker X.

11.30 - Pannkaksfrukost i sann söndagsförmiddaganda.

12.50 - Xander vill leka krig. Jag är dock inte så krigig av mig så jag bakar medan han leker.

13.35 - Operation "cleaning out my closet."

 14.13 - Sent lunchintag. 

15.11 - Tvättar. Som alla andra EFIT-dagar.

 16.54 - Pysslar ihop middagen, testar en ny variant av lasagne som självklart inkluderar grädde, det gör allt som jag hittar på eller mixtrar med. 

18.00 - Sköter om mina växter. 
Xander och jag ska se en film ihop innan han frivilligt ska plocka lite i sitt rum.

 19.00 - Ta-da-daaa.

5 kommentarer:

  1. hej kikar in på din EFIT-dag, själv är jag inte med pga packning för flytt imorgon och kameran är redan nedpackat *suck*

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kikar in på din dag så här långt. Gött med sovmorgon. Åååå va god frukost.

    Kram o ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  3. Vad häftigt att äta pannkaka på morgonen. Det ska jag pröva. Såg ju jättegott ut!!
    Återkommer för att se hur resten av din dag ser ut.

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder!! Pannkaka funkar alltid: Frukost, lunch, middag.. kvällsmat..

    SvaraRadera
  5. Kikar in under EFIT och blir lite avvis på din frukost. Såg otroligt gott ut.

    SvaraRadera