lördag 27 februari 2010

Ett litet avbrott...

Nämn något som gjorde dig glad igår: X's post till mamma från brevbäraren.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov. Med ena ögat öppet.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade med Jizzle, och oroade mig samtidigt.
Det sista du sa högt: "Yes baby, tack." Till ovan nämnda Jizzle.
Det senaste någon sa till dig: "Du vet var jag finns, sköt om dig."
Vad har du druckit idag: Järn- och C-vitaminbrus, vatten och säkert tio koppar kaffe.
Vad var det senaste du åt: Keso.
Vad var det senaste du köpte: En ny tekanna.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.
Vad är det för väder hos dig nu: Snöigt och dammigt, som Xander säger.
Godaste glassmaken: Jag äter inte glass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Sover du tungt: Nej.
Drömmer du mardrömmar: Ja, det är klart. Ibland så. Men det gör inget, kan vara ganska mysigt faktiskt.
Trivs du med ditt jobb: JA! Hoppas jag kommer kunna svara detsamma om en vecka också.
Favoritklädsel: Jeans och slappt linne med något långärmat över.
Favoritlåt just nu: Den här nedanför. Är helt galen i VNV nation överlag, men den här är extremt passande just nu.
Vad ser du om du tittar till höger: En foppatoffel. Min ergonomi suger getpung.
Vad gör dig glad just nu: Kärlek.
Vad ska du göra härnäst: En röra. Alltså till mat.
Höger eller vänsterhänt: Både och. Skriver dock helst med höger.
Humör just nu: Otroligt frustrerad och orolig.
Favoritgodis: Jag föredrar gräddfyllda desserter. Annars chips.
Kläder just nu: Grå joggingbyxor från IKEA, ett batikmönstrat linne från Cubus och foppatofflor. Matchmake.
Sommarplaner: Ha långledigt med mycket sol, många upplevelser.
Hur många kuddar sover du med: Jag har tio i sängen, men sover utan.
Spelar du något instrument: Det får väl bli på Xanders hemmagjorda maracas då.
Morgon eller nattmänniska: Både och, sova är så jävla tråkigt.
Vad är viktigast för dig: Mina närmaste. Xander framför allt såklart.
Är du kittlig: Så in i helvete.
Snarkar du: Nej.
Stjärntecken: Våg.
Äckligaste insekten: Tvestjärt, men vafan, så äckliga är de faktiskt inte.
Längtar du mest efter just nu: Positiva overkliga besked.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar