måndag 25 januari 2010

Ojsan pojsan då, någon har visst vant sig vid att sova. Det var lite tuffare än vanligt att ta sig upp, jag är liksom trött just nu. Mår dock bättre idag, fast ännu inte på topp. Jag har en hel del att pyssla med, lite jobb, lite plugg, lite läsa Hemmets journal (!) som låg innanför dörren idag, var fan kom dem ifrån? Jag hade liksom kunnat erkänna om jag prenumererade, men det gör jag inte. Och anländer veckotidningar verkligen på söndagsnatten? Skit samma, nu har jag en paussyssla så jag slipper blogga.


11 kommentarer:

  1. Oh vilka mysiga byxor! Var är de köpta?
    /Milla

    SvaraRadera
  2. dina bröst ...... aj maj gadd!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Snygg som alltid.

    //T

    SvaraRadera
  4. O jag undrar efter toppen. Vart är den köpt??

    SvaraRadera
  5. Tröjan är från Gina, Soffi. :)

    SvaraRadera
  6. hmm vad smal.. har du tränat en massa? .. ser ju jättetajt ut nu.. fit for fight..

    SvaraRadera
  7. hmm vad smal.. har du tränat en massa? .. ser ju jättetajt ut nu.. fit for fight..

    SvaraRadera
  8. hmm vad smal.. har du tränat en massa? .. ser ju jättetajt ut nu.. fit for fight..

    SvaraRadera