fredag 22 januari 2010

Oj, vilken härlig helkväll. Den har varit över förväntan, mat- och sällskapsmässigt. Vi hittade en restaurang som var urmysig och där blev jag bjuden på så jävla god och så mycket mat så jag slipper nog äta i helgen. Grillad halloumi, vitlöksbröd med tzatziki, pasta sedanini och bäst av allt: tiramisu (med så mycket sprit i så jag blev nästan helt frisk tyckte jag.) Inför bion som började 21.15 var jag så sjukt mätt så vi bänkade oss tomhämta, dock med fulla magar, framför filmen. Jaha. Omdöme på Snabba cash då... Okej film. Jag vetifan varifrån jag hade fått mina överdrivna förväntningar, men de uppfylldes absolut inte. Dock var det riktigt bra skådisar med, det gillade jag. Nej, ingen film för mig, men som skrivet - det har varit en fantastisk kväll.


8 kommentarer:

  1. Jahaja...då var det dags igen... klockan är 01.55, jag gör ännu en koll på din blogg och nu blir jag ju hungrig å sugen på maaaaaat!!!! Mittinatta!!! Jag e ju redan fet som en gris ;)

    SvaraRadera
  2. Skönt att nån annan också tyckte att filmen var bara sådär

    SvaraRadera
  3. Me men men... du måste ju säga vad restaurangen heter. Jag blir galen av all denna goda mat... men man måste ju få veta vart man ska gå :) Snälla!

    SvaraRadera
  4. tycker du undviker min fråga, faktiskt.
    Och att ni minsann hade kunnat svängt förbi här och hälsat på oss.... faktiskt.

    SvaraRadera
  5. Amazon tror jag att den heter. Ligger i Heron city. :)

    SvaraRadera
  6. http://www.heroncity.se/restauranger/amazon.html

    SvaraRadera
  7. Tessi, det var mitt i natten. Du sover ju vid åttatiden så det var av ren respekt. ;)

    SvaraRadera