måndag 18 januari 2010

Nytt gym - nya träningskläder. Jag har plöjt helt nätet känns det som: jämfört, provat i tanken, valt, ångrat, mixat och matchat.

Nu har jag i alla fall, tre timmar senare, investerat i en helt ny träningsoutfit; ordentliga skor, boxertrosor, sportbehå, trekvartsbyxor, överdragsbyxor, linne, t-shirt samt långärmad huvtröja.

Och just det, en skaljacka för promenaderna till och från de nya lokalerna, som jag hoppas mig hinna. Fordon på mer än två hjul kommer bli bannlyst, i alla fall på väg till gymmet.

3 kommentarer:

  1. a-k har premiärtränat ikväll, body-attack, himlars himlar, jag har volanger jag inte kände till =))

    SvaraRadera
  2. Jag och Josef drar och simmar några simtag på onsdag.. Så jävla peppad :D

    Nu ska jag bara få ordning på kosten och sömnen också.. Hrmpf.

    SvaraRadera