tisdag 26 januari 2010

Jag är fullkomligt nöjd med Telenor sedan jag valde att byta till dem. För 700:- i månaden ringer och messar jag fritt, inga trista 3000-minutersbegränsningar eller liknande, utan fritt. Dock skulle jag uppskatta om samma företag ville skicka en laddare till min telefon, såhär tre månader senare - det verkar dröja ytterligare. Det tar ungefär en timme att ladda telefonen via datorn och den hänger sig allt som oftast (och nu har jag ledsnat och köpt en laddare). Så, dagens plus och minus till Telenor och nu ska jag jobba.

6 kommentarer:

  1. Telenor är det bästa XD
    Kan du lotta ut mer sexleksaker???? KSulle vara skoj,

    Kram Annie

    SvaraRadera
  2. Jag har samma erbjudande, fast det kostar 399 i månaden! Det är också telenor, företagsgrej. Prova det istället, ditt verkar dyrt! Det blir aldrig mer än 471 kr i månaden, oavsett hur mycket man ringer eller smsar!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. 399:- exklusive moms då? :)

    SvaraRadera
  5. men men.. vad menar vi med fritt? .. någon gräns har väl de också, bara att den är lite högre?

    Nåja, eftersom alla de jag ringer till har haft den goda smaken att välja samma operatör, så har jag ringt "gratis" till alla, hur mycket jag ville för 69kr/mån. =)

    Men datatrafik då? Det är ju det tråkigaste att betala mer för.

    SvaraRadera
  6. Nej, Falle. Ingen gräns överhuvudtaget. :)

    SvaraRadera