tisdag 26 januari 2010

Hela (resten av) dagen förstördes av ett gigantiskt blodsockerfall. Jag brukar repa mig ganska fort med snabba kolhydrater, men nu svartnade det för ögonen när jag pressade i mig thaimat och det tog nära en halvtimme innan yrseln och hjärtklappningen gav med sig. Sedan dess har jag haft ihållande huvudvärk, tunga ben och en blick som hoppar. JAG MÅSTE LÄRA MIG, att äta mer regelbundet. Fy, så slarvig jag är trots att jag vet hur känslig min kropp tydligen är. Enligt prover ligger jag precis som man ska, man under en period i månaden är jag groteskt överkänslig mot att slarva med regelbundet intag av mat. Så nu sitter jag här, tung i huvudet och väntar på potatisen som jag ugnsrostar. Till det blir det köttbullar och en egenkomponerad sås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar