onsdag 27 januari 2010

Den nya eran.

I perfekt anslutning till att jag blir färdig med samarbetet med socialförvaltningen har jag erbjudits en tjänst som klasslärare. Så nu går jag tillbaka till det som jag ursprungligen utbildade mig till och börjar återigen att jobba inom skolan, dock med yngre barn än tidigare. Jag är så taggad, det ska bli så fantastiskt roligt att få vara med att lära ut från början. Nu ska alla lära sig svenska grammatiken. För övrigt var jag halvt hjärndöd när jag klev in, igensnöad, på rektorsexpeditionen. Jag hade efterkänningar av migränanfallet, men det hindrade inget tydligen.


9 kommentarer:

  1. Åh, vad kul!!!! Du är så perfekt för det. Massor med grattiskramar!!!

    SvaraRadera
  2. MEN GUD VAD KUL!
    Ååååhhhh, världens största grattis från en kokande arg Emelie!

    SvaraRadera
  3. ååÅåå va roligt! GRATTIS, vart vart vart ? I hudd trakten va?

    PUSS

    SvaraRadera
  4. Working girl, grattis! Vi har samma färg på nagellacken tihiii =))

    SvaraRadera
  5. Vad glad du ser ut att vara :D Grattis till jobbet!!

    SvaraRadera
  6. Jättegrattis som sagt...

    //T

    SvaraRadera