tisdag 29 december 2009

Min pappa tror i vanlig ordning att mail är en form av chatfunktion (där man blandar gemener och versaler fritt och gärna markerar texten helt färgglatt):

"STRUMPAN!!! Jag SLÄKTFORSKAR! Jag hittade DIG!"

"Hej pappa!
Jaha, vad spännande. Det känns som att det är ganska logiskt att du hittade mig? Jag är ju din dotter?
Svara när jag ringer istället, orkar inte sitta och skriva mail.
"

"Strumpan!!! Kan du hjälpa mig? Jag har plötsligt 80 vänner och så många har jag inte på riktigt."

"Pappa, svara när jag ringer istället. Och åttio vänner? Var?"

"Hej strumpan!
Jag släktforskar ju. FACEBOOK heter sidan."

4 kommentarer:

  1. nej, det är inte slut. :) vi är fortfarande ihop. Jag som har bråkat riktigt ordentligt med min storebror, vi är verkligen bästa vänner. Puss och gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Vilken söt pappa du verkar ha.

    SvaraRadera
  3. hahaha, fan va rolig han är! jag skratta så jag vek mig när jag läste detta :)

    SvaraRadera