fredag 25 december 2009



Idag är jag återigen döende i käkbesvär. Käkbesvär som har traskat till öra och öga. Det knäpper och smäller och låser sig och jag kämpar febrilt för att hålla käken någorlunda på plats enligt käkövningar. Jag vore ytterst tacksam om den låter bli att hoppa ur led. Igår ställde jag mig lite frågande till om det var min helt totalt felplacerade visdomstand som kanske spökar till det ordentligt, men nja - jag har inte ont i tänderna så jag vet inte om det är så logiskt då? Min ena visdomstand har liksom vuxit ut på framsidan av tandköttet, säkert för att den inte fick plats i tandraden. Jag har dock inte bemödat mig med att bry mig, den är ju inte i vägen.

Tack för alla fina julklappar, särskilt den där som var så himla enastående.

4 kommentarer:

  1. Fy vad tråkigt med din käke! JAg tänker göra mig av med en visdomstand som jag har fått för mig spökar lite i min skalle. Berätta för mig om julklappen.. :)och ha bästa fortsättningen nu det tänker jag försöka med i allafall! Kramiz! <3

    SvaraRadera
  2. Japp, ska bli! ;)
    PUSS, fina fina A-K.

    SvaraRadera
  3. Vem fick du julklappen ifrån?

    SvaraRadera