fredag 25 december 2009

Angående utlottningar så är det enbart kommentarsfältet som gäller. Jag har inte tid att gå igenom "tävlingsbidrag" både via mail och kommentarer, plus att det blir svårare med själva utlottningen och jag vill inte känna mig orättvis i hjärtat. Nu gjorde jag ett undantag och la in ett mail i kommentarerna, men så orkar jag inte hålla på.

Xander har öppnat de sista julklapparna. Han springer nu runt i full starwarsmundering; lasersvärd, hjälmen och i en starwarströja. Vidare fick han två uppsättningar lego, märkta med starwars, ett starwarsspel till playstation 2 (legoversionen klarade han alldeles för fort, nu har fått ett som är från 12 år och jag hoppas det kan "försvåra" framfarten en aning) samt alla figurer från filmerna. Alla. Det är actiongubbar över hela hemmet nu. Han är jättenöjd och det är så skönt. Nu spelar han ett av de sex nya playstationspelen; Meet the Robinsons. Han kom ut för en stund sedan och rabblade: "Jag har fått massor av pokemóns, starwars, filmer, spel, böcker, pysselsaker och godis. Så nu har jag ingenting att göra..." Han är en kopia av mig, bortskämd till max.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar